Přírodověda

 

Informace od paní učitelky jsou překopírované z Bakalářů. Pomohla Bertíkova maminka. Děkuji!

 
 
Dobrý den,

prosím o předání zprávy dětem.

Přírodověda
Zadat práci jsem stihla ještě ve škole, žáci si měli zapsat do notýsků. Dnes jen upřesňuji.
Důležité učivo pro pokračování v 6. roč. jsme již stihli probrat - podnebné pásy a nestejné podm. na Zemi. Další učivo , které budu zadávat do konce měsíce, již částečně znají z předchozích hodin nebo ze 4. roč.

Dětem jsem zadala pročíst si  téma Život v oceánech, Přizpůsobení rostlin a živočichů . Učivo ČR oblast mírného podn. pásu přečíst a do sešitu zapsat 5 - 7 důležitých informací. (do 19.3.)
Další učivo o třídění živých organizmů již znají ze 3. a 4. roč. - měly by děti jen připomenout do 26.3.
Téma Člověk - společné znaky a části těla již znají ze 2. a 3. třídy - prvouka. Prosím jen pročíst do 3. 4.
Kostra - pročíst do 8.4.

Děti nechci zbytečně zatěžovat přírodovědou. Máme štěstí, že učivo už žáci probírali dříve.
Po návratu do školy již děti ví, že bude na známky opakování podnebných pásů a proč nejsou stejné podmínky na Zemi ( po několikáté).
Učivo, které žáci samostatně procvičovali doma, nebudu zkoušet.

Děti mohou zdarma využít interaktivní učebnice na adrese - www.nns.cz/blog/

Děkuji za spolupráci

H. Sloupová